heh

Är på ett väldigt kreativt humör skulle kunna skriva en novell. 
Skulle kunna koreografera den fetaste koreografin som någonsin koreograferas.
Skulle kunna producera den fetaste låten som någonsin produceras.
Ja? eller vad vet jag. jag kom precis hem får en väldigt annorlunda och emotionell kväll idag det har varit väldigt roligt, samtidigt som det har varit ett hell. jag har försökt hitta en balans men det går inte, antingen så är man jätte glad eller så blir man deprimerad ledsen och på väg till tårar vilket inte går vilket man inte får vilket som är tok förbjudet.
När man pratar i ena endan med en person som står en väldigt nära som är ledsen och man inte kan göra någonting åt saken och känner sig som världens sämsta person. Samtidigt som man är med annat folk som står en väldigt nära som har det exakta motsatsen och är väldigt glada och kan fylla en hel flygplats med positiv energi. 
så är man så oerhört klyven.

Efter en händelserik kväll av många up's and downs så är man hemma i alla fall ska gå ner alla mina femton trapsteg ner sedan till höger till kylskåpet där jag kommer öppna kylen titta runt ett tag stänga den igen öppna skafferiet stänga den igen sedan till kylskåpet igen för att kolla ifall det kanske har kommit något gott in sen jag kollade sist.
Inser att det inte finns något kommer jag ta ångest fyllda steg up till mitt rum lägga mig i sängen och kolla på ett south park avsnitt, ha ångest över baksmällan jag kommer att få imorgon känner redan att den växer upp.
En bild från igår. Tagen av Carl Månsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0