En till morgon avskrivning.

Inte för att jag vanligtvis brukar lyssna på sån här musik, Men den här låten är så himla söt.


Jag är mer en Hi-hats fet kick och feta rader, nakna  Bitches i musik videon snubbe känns ju inte som att en låt är complete utan någon säger typ     
If yah no what im sayiin?
Nej nu ska vi inte vara sånna hiphop is music for great master mindes!
"Hip-hop is supposed to uplift and create, to educate people on a larger level and to make a" change.
Doug E. Fresh











Ojj insåg precis att det där måste vara de 4 mest random ihop sättning av artister, eller inte random men konstigaste urvalet av artister man kan sätta ihop för att reperesentera hiphopen, Kanye West och The cool kids och Pharell... 

Måste lägga upp den roligaste reklamen i svensk Tv historia.
Så Extremt rolig!
Är så sjukt pigg en morgon som denna men frågan är om jag ska ta ut en sovmorogen eller om jag ska till dansen. ? 
får se vad det blir ska ialla fall in i duschen nu så.




Kommentarer
Postat av: nat

Manligt

2011-05-20 @ 08:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0