Den där kvinnan!

Wow Seriöst Beyonce jag älskar din musik jag älskar dig ... jag älskar din rumpa....jag älskar din rumpa...
MEEEEN!
Wow... Jag tror att du tar det här med "Girl power" lite förlångt va? jag menar schyst att du uppmnar kvinnor att vara starka och självständiga,modiga, samnt kunna ställa upp för sig själv jag gillar det  verkligen det finns ingen bättre turn-on än när en tjej betalar notan eller bjuder dig på mat,eller tar fram piskan,eller typ tar fram handklovarna eller eller eller? fixar din dator, eller gör allt skit du egentligen inte vill göra.(no maschonist)
MEN  CERAL?! nu får du typ ge dig för det är män som jag som köper din musik. Saknar de gamla goda tiderna när du frågade ifall vi var redo för din jelly kelly och michell va defenetvit redo för den.
Din musik som du gör nu får mig inte vilja springa och köpa din skiva? absolut verkligen inte!  Stand up for the girls allright vi har förståt det! 
Men du behöver inte go halv GAGA och bara go all in. kom igen din man rule the world...hur vågar hon.. damn...
Michell OBAMA  kanske kansek ... rules the world inte du...blev lite sur på dig nu...



-*Okay nu låter jag som ett riktigt svin och kommer tappa alla mina kvinnliga läsare och kommer få massa jobbiga kommentarer men, please... men seriötst... tänk själv lixom vad skulle hända ifall usher släppte en låt som heter Men rules the world? skulle det inte vara vara ganska mycket koas i tidingarna ? im just sayin...


Kommentarer
Postat av: fellelito

klockren.

2011-05-20 @ 18:53:34
URL: http://fishsticksyum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0