En lätt avskrivning utan logostik.

Vill bara skriva av mig. Egentligen.

Ligger här hemma med en inreblödning i skenbenet, ingenting som jag tycker är så där galet nice om jag ska vara ärlig. Bettyder att jag inte kommer att kunna dansa på ungefär ja?..3 veckor lagomt till studenten..


Ser på The Real Housewife's of New Jearsy, roligt liv innan det såg jag på mcGayver...nej jag behöver social närvaro, detta funkar inte,


Det var frågan som jag och Frank var tvugna och ställa oss igår. ska man skita i moralen och göra det som känns rätt? Eller så ska man ha moralen i bakhuvet och göra ingenting och se vart det för en?
Juste jag har skaffat mig själv en ny Kamera en nikon D3100 så ska börja ta skit sexiga bilder som ni kommer
att få se här på bloggen,

En bild jag tog utan för nk fråga inte varför ändrade färgskalan till svart vit och känner mig konstnärlig, vackert,


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0