Swag ångest

Fan dags att börja röra sig till skolan... känner inte fört, allt ska in idag, känner inte heller för det, studenten närmar sig...jag orkar verkligen inte! vad hände med den abnorma lyckan man kännde för någon vecka sen! när man var på skiva? och allting var så himla nice.
Det var bra då att ta studentjäveln! får då hade man fortfarande tid på sig att göra klart alla rester och skicka in dem, fan måste verkligen sluta släääcka inte okay, men det är skönt att bara chilla och inte göra ett piss.
Det är as skönt att ligga i sängen nu och skriva ett blogg inlägg fastän jag började skolan för tyå 2 timmar sen.
Vad gör man?
Fast först en frukost tänker fan inte jobba på hungrig mage!
I drygt en vecka har jag letat efter en låt! 
jag har fan sökt överallt efter den där jävla låten,
jag var bomb säker på att swizz beats hade gjort den och jag var skit säker på att han sjung
så feel jag kan ha, i alla fall jag har kollat igenom hela spotify kollat igenom hela youtube
*trodde jag* inte alls låte heter swing ya rag, och han sjunger swing your rag up in the air and swag.
inte alls som jag trodde ingenting med cash, skit låten var första låten på youtube självklart så klickade jag aldrig på den länken. fml.
.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0