I got raped...

märkte att jag började skriva på ett inlägg som jag glömde posta,
Kom precis hem är dygnsur, eftersom att modernatur har valt att våldta mig idag med regn!
Det har varit världens sjukaste väder idag, jag och emma bestämde oss för att dra till stan och ta en fika efter skolan och bara snacka en massa skit för att ingen av oss hade orken att röra sig emot hemmet, men när vi kommer utan för fryshuset så börjar det spö regna det bara öser ner.
Måste spola tillbaka tiden en stund så att ni fattar det roliga med det hela.
Emma Söderström valde att ta på sig kortbyxor idag för att hon trodde att det skulle vara jätte varmt ute vilket det inte var.
jag tar med mig ett par VITA jeans till David för att jag tror det kommer vara sjukt sexigt med vita jeans i sommar, plus att jag äger 7 par vita jeans vilket är för mycket även för mig.
Emma börjar frysa frågar ifall någon har med sig ett par extrabyxor, jag har för att david inte dök upp idag. 
Emma tar på sig mina vita byxor, som sitter tajt på henne vagt genomskilninga.
Det börjar spöregna Emma's byxor blir genomskilninga jag har också på mig ett par vita jeans idag, så vi båda ser ut som idioter när vi springer in på ica för att värma oss och köpa kaffe och vänta in solen som skulle komma om 5 minuter. vi båda kollar våra konton och ser att ingen av oss har pengar på kortet. *fuck*
Det var lite roligt nu när jag läste det... fun shit

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha okay då det var väl typ ganska kul och fett jäkla ironiskt. I'm sorry för mitt humör, var brallorna verkligen geomskinliga?

2011-05-26 @ 23:16:53
URL: http://bambi.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0