från fickan

Sitter på tåget och känner hur hela vagnen är fylld av öl sprit och annat äckligt alkohol... Det är så sjukt jobbigt att vista sig bland fulla vuxna människor så här dags på en fredags kväll ifall man är själv nykter. sitter mitt emot ett gäng fulla ungdomar som skriker och pratar om fjolårets peace and love, om hoffmaestro och allt annat sjukt de gjorde på festivalen! De ungdomarna vet inte just nu att jag skriver om dem i min blogg. De vet inte att jag hängerr ut dem kan skriva lite vad jag vill just nu till exempel att brunetten som sitter snett till vänster om mig har en ruggit dålig sång röst! Och att killen bredvid henne har sjukt ful hår frisyr! Aja hoppas att jag träffar dem i år på festivalen igen och visar dem detta inlägg... är på väg hem. Hemma väntar en xbox kontroll som väntar på att bli smekt. Hemma väntar ett kylskåp som längtar på att bli öppnad och stängd och återigen bli öppnad. hemma väntar en säng som längtar efter att bli berörd och legad på. Hemma väntar en värme som längtar efter att ta tag i min nerkylda kropp. fan vad jag vill vara hemma just nu! Ska lägga mobilen ifickan och plocka på mig min ipod och bäldra ner till bokstaven B. Där finner jag busta rhymes som ska förkylla denna tunnelbana resa. Fred in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0