En sån där timme...


Ligger fortfarande i min säng och har gjort det hela dagen, det där med att vara slö kan suga rejält ibland.
Såg den här roliga bilden på en blogg jag tycker om att läsa fick mig att inse att jag saknar min mamma, 
Nuff Said, 
Precis det jag vill göra nu är att äta en stor hink med KFC's sedan hoppa in i duschen och hit the city, och bara grovt fucka ur?!

Är det något vi unga lider av? att alltid behöva göra något? att alltid behöva festa skallen av oss dricka oss stupfulla och vakna dagen efter och må skit? 

Minns att jag skrev en dikt inte för så länge sen när jag satt på tunnelbanan på väg hem. ni vet en sån här
Dagen efter

Dock så skrev jag skiten på en metro tidning så har inte kvar något av det.

Lite fun fun fun är ju den här musik videon.

Den är så himla dålig så att jag får tårar nästan, hahaha shit...whats up with her voice? 
låter ju som att bruden är täpt i näsan, ffs!
Återställer balansen.






Kommentarer
Postat av: YAIYA

Hahaha, serisöt. döööör av gifen

2011-05-19 @ 18:43:15
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0