yes

Yoo Heey Y'aall...
Okay ligger fortfarande i sängen känner mig rastlös och värdelös klarar inte av att göra ingenting... måste börja get shit going, aja men idag när jag har suttit vid datorn och mitt kära Xbox... så har jag gjort lite tänkande... för det första! varför har inte Entourage eller TrueBlood ute idag ?! man borde kunna ladda hem den eller typ se den på TvShack vid det här laget, daamn stör mig när saker och ting inte går my way! Aja nu blir det att försöka sova så jag orkar till skolan imorgon! sitter och längtar lite tills på Fredag! Hoffmaestro på grönalund kommer att bli Whickeed!

Juste kolla på videon TimDeLaGhetto är en av världens roligaste snubbe! madProppS!

Börja kolla lite på hans videos och fastnade lite på denna för den fick mig att tänka till, hur många gånger har det hänt er att ni försöker vara schyst och hyglig mot en person, och den jäveln har mod att vara dryg tillbaka?! haha det gör mig gaalet maad, typ man bah försöker vara en trevlig snubbe lixom försöker ge samhället sin andel av det goda sen kommer en lite slyna och bah spottar en i ansiktet ?

P.s

Jag kanske borde tänka på att typ min framtida chef kanske går in och läser denna blog?! 
vem driver jag med kommer vara arbetslös och leva på akassa om jag inte lyckas med SoClothing... medans jag skrev den där raden över mig insåg jag att man faktis måste jobba för att få akassa så där Failade jag med.. aja who give's a faack?! not me,

 

Lmfao- Yes "every day i see my dream"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0