You like the way i ride it...

Shit kan inte sova så sitter och lyssnar
på Ciara Ludacris Ride it! riktigt fet
låt, och ser på massa random youtube klipp medans jag väntar på att Everybody Hates Chris ska laddas klart, mm as segt vad mer finns det att göra en natt som denna ? typ ingenting egentligen förutom att sova fast.... sömn är ju överskattat,
Hmm gick igenom massa bilder sen såg jag den här bilden som jag tycker var ganska rolig så jag postar den på min blogg, Har en hel del ego bilder och så vidare men ids inte lägga in alla, plus jag skulle värka vara en allt för narcissistisk lite mer än vad jag redan är det skulle inte vara så kul för samhället, eller?! aja i dont know sitter och bara bablar på om ingenting värd att nämna på bloggen för att jag är trött och det går inget bra på tv, och jag har spelat alla spelen på xboxen sätt alla filmer på datorn, typ alla nya filmer som finns att dra hem idag för att jag inte haft något liv, sucks major att vara sjuk.
Trodde faktiskt att det skulle vara skönt att vara ledig en dag men nej jag ångrar mig, inser att jag blir så lätt rastlös! som idag nu är sjukt rastlös så att det finns inte men ska försöka sova nu ... snart ASAP så fort jag har sätt lite EBHC, ! Hmm...Fan vad ska man skriva? juste! jag är i behov av en halsduk någon som har lust att virka eller sticka en svart eller grå halsduk som är lite tjockare men inte allt för tjock vill inte kvävas eller typ dra den tusen varv runt halsen, just as ju know, de finns att köpa på carlings har jag hört men gick dit men hittade ingen som jag riktigt ville ha,
Well ha en bra kväll! ska försöka skriva imorgon om jag hinner efter dansen!                    

Kommentarer
Postat av: miss awesome

men då kan jag få tillbaka mig om jag gör en längretill dig alltså:P

2010-09-07 @ 16:12:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0