18:02

Hey U!
Erik här, är fortfarande galet sjuk har legat inne hela dagen, suger major! fan kollar ut genom fönstret och ser att det är fint väder ute men så ligger man här med världens jävla hals... aja vad ska man göra? 
Utan för mitt fönster om ni undrar... jag börjar ta mer bilder med min mobil för att aah vette fan varför egentligen, Aja vad har jag gjort idag hmm sätt Family guy hela dagen, sen har jag vart inne på Caliroots, för att Filip skickade en länk på världens awesomeeer skoor, jag är heelt kär i dem!
Juste jag ska lägga in skorna kom jag på... 
där har vi R2D2/3CPO fett fräsha sedan har vi  SUPER DEATH STAR skorna,  fy fan vad jag e taggad på de dära skorna, gillar att Addidas alltid lyckas med deras Star Wars kollektionerna de lyckas alltid drop the bomb! aja nu ska jag dregla lite på skorna medans jag kollar på fam guy!
Juste där har ni även super death star jackan... oooohh wiiee kan inte vänta tills jag får dra på mig den jacka...
haha såg även idag ett par..?! hmm fan ska man säga overall ? onepice! ska inför skaffa mig sånna!
shit tycker att dem är fucking awesome! måste ha one Piece!
aja nu ska jag käka något, skriver senare!
Piece!

Kommentarer
Postat av: Anonym

nigga shiieeet!!!!

im in love with those shoes!!!!!!!

2010-09-08 @ 10:11:26
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0