Peace in!

yarra yarra mane ?
Så idag blir det inget video inlägg vilket jag egentligen skulle behöva göra för att har ganska mycket att skriva om men jag känner inte att jag riktigt hinner måste städa fan, fett segt men det är ngt jag måste göra, typ tvätta behöver jag också göra haha det har gått så långt att jag funderar på att använda t-shirten längst ner i tvätt korgen och bara spraya den med lite axe, hahaah fast nääe, fattar inte hur det kan vara så drygt att slänga ngt i en maskin och vänta i cirka 30 minuter för att sedan hänga upp dem i ytligare 30 minuter?.
Insåg att vi människor nu förtiden är så fruktansvärt lata (speciellt jag) men jag kan åtminstone erkänna skiten, Bitch* jag är så pass lat att jag orkar inte ens lägga mig, hah nej men asså det är sjukt, hur kommer det säg att vi i "väst" är sjukt mycket latare än en avrige afrikan? asså jag menar det är ju dom som egentligen borde ha all teknik prylar och sådant shit som Japan eller Usa eller Tokyo har... shit vi skulle behöva leva ett år utan alla våra tekniska grejer ett tag för att se hur världen var förut!
* (asså på sommaren...jag e ju inte dum!)*
Men damn ligger nu i sängen efter ett tränings pass i Odenplan med Filip,johan, o yaiya,
grejen är att jag vet inte ens om jag orkar berätta om min dag för tror inte att ni som läser min blogg, eller kanske du som läser min blogg bryr dig så hårt om hur min dag har varit? för när jag läser bloggar skiter jag fullständigt i att du var och handlade godis på ica?! fuck that jag  vill ju läsa om typ att du failade på väg till tåget eller missade bussen, eller slutade ditt jobb för att jobba på ett nytt ställe men du fick inte jobbet på det nya stället och nu är ditt liv fuck'd! =)
man vill ju läsa vad folk klagar på och så vidare, eller ifall det är något roligt som har hänt dem, i dont realy (stavning) giva a motha  fuck about your day, (om den inte sög eller var extremt awesome) men då tänker du varför läser du denna personens blogg då?
jo glad att du frågade faktiskt!
BITCH*
för att jag kanske vill?! eller för att denna person en gång skrev något roligt som jag vill läsa igen? hmm har du tänkt på det eller? nej för det har du inte...fucker...
Hmm kanske borde vara snäll mot dem som läser min blogg borde värna om mina få som läsare ...
tss yeah fuck that får ändå inte pengar för skiten!
Och nej jag är inte bitter jag är faktiskt ganska glad förutom att jag måste städad mitt rum duscha och så för att jag orkar inte ta tag i det senare!
Well med det sagt så säger jag PEACE IN!
Juste varför säger folk PEACE OUT ?! du vill ju inte att freden ska ut? iiddijuuot jävel?
du vill ja ha in freden du vill att fler folk ska liksom vara fredliga så peace out är inkorrekt enligt mig! så säg PEACE IN!
Juste fan jag slutar aldrig skriva kommer på saker medans jag skriver hela tiden!
Jag blir skit glad utav kommentarer fan kommentera efter ni har läst jag försöker oftast kommentera de bloggarna jag har läst för att visa tacksamhet, dom flesta bloggare vill ju att folk ska läsa det dom skriver även fast jag säger i dont give a fuck och glömmer lägga in punkter är och där. Men så vill man ändå se att folk visar tacksamhet eller åtminstonde gillar the shit ni publicerar lr ? aja fuck to the you och PEACE IN! :) kärlek!


Kommentarer
Postat av: Filip

satsare.... skriver en fucking bibel...



MONSTER BEATS 4 LIFE!!!!!!!!!!!!

2010-09-30 @ 21:26:45
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: gabbe

du skrev inte om mina beats!!!



// Gabbe

2010-09-30 @ 21:27:39
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: gabbe

du skrev inte om mina beats!!!



// Gabbe

2010-09-30 @ 21:27:44
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: Filip

RASIST!!!!



// Gabbe igen

2010-09-30 @ 21:28:21
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: Marike

Meeeeen med uttrycket "peace out" kanske man menar att typ..skickar ut freden...asså..shit jag suger på att förklara..men ah, om jag säger peace out så kanske jag menar att jag skickar UT fred från mig till dig :D förstår du någorlunda? för jag förstår knappt själv vad jag skriver..men aah..

2010-10-06 @ 17:32:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0