recap,

Erik här om ni minns mig...den svarta snubben som e på headern? yeah uhm thats me.. okay! jag har inte skrivit på ett tag så tänkte dra en snabb recap! och liksom bara putt it out! Det har varit en intensiv vecka, (veckor) har repat med Yaiya och bandet och kören och dansarna det har varit en rolig "resa" varit vissa dagar då man ska repa efter man har dansat hela dagen i skolan och baa va fan gör jag detta för? men det är värt det!
Aja Vi har repat nästan varje dag och jag har typ jobbat och gått i skolan samt planera och kollar upp saker för SoClothing, så det har vart väldigt stressande men repen har varit riktigt roliga faktisk men måste medge att vi har varit riktigt flummiga allihopa men det blir man ifall man umgås så mycket som vi har gjort i en och samma danssal känns som typ Reality serie typ Flooorfiller, lr ngt aja, lite bilder?  har inte var så himla duktig på att fota så jag snor lite bilder från Filip o Yaiya,
Det finns fler bilder och jag ska försöka lägga in dem när jag har tid,
Vi var i västerås och giggade i lördags! det var kul dock så var dit resan kaos, men på vägen hem hade vi det as roligt och efter det så gick jag ut med Amir o Björn och Sara celaya var inte ute länge för jag skulle jobba dagen efter så jag vandrade hem tidigt ,
Nu hoppar jag lite mellan dagarna, men i Fredags var jag ute med lite folk från klassen och Aida det var major! haha vi var på klubb Blå vilket var si sådär men vi festade så pass hårt att vi (Daimen) blev utkastad, men hey det är bara kul!
Slänger in den bilden på Amanda Aliz Amy John och Madde jag var för modligen för borta för att vara med på bilden! haha nej men jag hade det trevligt !
Well Well nu ligger jag här i sängen och är sjuk vet faktis inte om jag är utbränd eller bara sjuk men jag antar att jag är sjuk för mår faktis lite bättre nu har bara ont i halsen har legat hemma hela dagen i sängen har inte rört mig mer än att typ gå och hämta mat och chips, men lär dra till skolan imorgon med tanke på att jag ska repa med Dansarna inför Tv4 som är nästa måndag! ska skriva upp exakta tiden vi visas på tv så fort jag vet något!
Aja det där var ett långt inlägg asså! haha men aja var tvungen ska försöka att bli bättre på att uppdatera! och tack för alla kommentarer !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0