18:39

ShiieeTT !
Hey U! okay for real for real! måste bara säga att idag jag har sätt en video som kommer att förändra mjuzik Wörrld!
Ait! chills

Ni vet Will smith?! haha dum fråga ! aja men i alla fall Hans Dotter! daamn u! hon e inte nådigt duktig?

Hon är Bara 9ÅR ! hon sjunger som Rihanna OCH rappar som Nicki Minaj! fy fan asså när hon blir äldre...

Kolla inte på mig sådära ! JAA det är sjukt tänk hon e nio jag är 18 nästan 10 års skillnad... bla bla.. tss när Karate kid släpptes minns hur tjejerna i mina klass bah oh ma gad när han bli äldre... och det är heelt okay men när jag säger att när Willow blir äldre då är det heelt fel.. aja i dånt giva FAACK! :)

 

Med det sagt ska jag käka, Deuce!

STOP!!!!!

Hammertajm ooho hooooh oohhh ohhohhoo ohohoohhoo can't touch this...

 

Nu PeaCe,

Kommentarer
Postat av: Frida

Ah för att vara lite dryg så är det ju som inte säkert att hon är sådär bra alls .. duvet will smith kan ju säkert fixa vad som helst åt sina barn, det är ju ba att fejka allt typ ;P

2010-09-08 @ 19:27:22
Postat av: My

sv; jag är inte i sundsvall, har dock ett antal kompisar som är där, och eventuellt fler som kommer hamna där.

2010-09-08 @ 19:45:06
URL: http://myjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0