00:10

harap, 3 saker jag kom på att tänka på! 1 jag har inte svarat på frågorna som jag lovade men jag har inte hunnit denna negerus har mycket att göra MEN det kommer jag lovar soon or later on,
_
Numbero 2 PENGAR! sitter och lyssnar på Aloe Blacc i need a doller,
Fan asså pengar är en jobbig sak, jag menar nu när jag jobbar så spenderar jag mer pengar än vad jag egentligen behöver, Tar detta från början när man enbart hade CSN (1050,) så tänkte man shit skulle BARA behöva 500 kr så klarar jag mig fint varje månad, men nu inte för att diskutera pengar, men nu får jag mycket väl över 500kr extra i månaden för att jag har 2 jobb och en massa annat strö jobb så räcker pengarna ändå inte till ?! vafan... why?
Jag har högre utgifter än vad jag skulle behöva ha köper onödiga saker, käkar ute varje dag köper godis chips för att sedan komma hem och ha ångest för att jag inte spara, är ute varje helg, shit skärpning, men ändå så går det inte !
I-LANDSPROBLEM!
3 Det skulle vara 3 saker jag tänkte på, men medans jag skrev andra glömde vad den tredje saken va så ska länka bilder på min utgång i helgen :)

Yes det var en trevlig kväll men jag fick möta min värsta fiende...tequila... och lasse..sen sexybeach, som jag sa!

Skulle vara sex on the beach men när man har fått i sig lite lasse och mohito och tequila så blire sexybeach!

AJA Goodbay yalla love alla er!


Kommentarer
Postat av: Karin

Haha! Såklart att du var! Och fyndigt var det också ;)

2010-10-27 @ 20:27:56
URL: http://karinfagerblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0