Big booty bitcheZ

shuuz
...
Jag har ju lovat  att jag ska svara på era frågor vilket jag kommer att göra men jag ser än att det droppar in några frågor så jag väntar till typ nästa söndag ? maby och kanske till och med gör en liten längre film som kommer vara awesomeeeEER ! haha nej egentligen så hinner jag inte svara på era frågor idag det är den, niggaah gotz lotz to doz... så jag hoollaaah! later on! then
Well har inte så mycket mer än det här att säga,
kanske kan lägga in en dans video bara, tog den för ngn vecka sen när jag försökte korra gick inge vidare flummade lite men fick det på CAM så kan lägga in den just
for the fun off it !
Ganska roliga grejjers si så däär  ljudet kanske kan vara lite whack med tanke på att jag filmade med min mobil men ska försöka har sagt det ett bra tag att lägga upp en massa danser på bloggen bra för mig själv att se hur mycket jag utvecklats genom dagarna inte för att jag tror att jag gör det, för att jag avskyr att stretscha och dansar bara om jag har sköna skor, aldrig barfota lr i obekväma kicks! i know men jag är en feeet materialist speciellt när det kommer till skor, love em like a baby! men va fan alla har sina *fetisher?* antar jag, och nu vet ni min ? asså a inte att jag vill dry humpa skor! utan att jag älskar them! haha måste förklara bitchez can be lookoooo!




Ville bara säga att jag klippte Phillip här om dan och han tyckte att jag var en dålig frisör ? well look at that ?! niccuaah gotz som sex apeal after i was donne with him no homo, men daaamn!  vad tycks om frisyren ?
Aja måste dra nu gotz zhitz to duw!


Kommentarer
Postat av: b-ruden!

jag orkar inte att du ska vara så jävla snygg när du dansar !

2010-10-12 @ 17:18:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0