Mat bira kvinnor sprit....

Sitter så här en natt som denna,
ska skriva några rader på bloggen här med en elektronisk penna,
detta är faktiskt äkta det jag skriver här det är inte henna,
Det var freestyle poesi på hög nivå där, shit borde bli poet känner jag ! :) Well well borde gå och lägga mig nu lr plugga har mycket att göra imorgon i skolan allt från dans rep till 2 prov men jag får improvisera på proven det kommer gå bra!
Tänkte bara berätta om min "sjuka" morgon enligt mig var den sjuk tänkte bara fråga ifall detta någon sin har hänt er?!
Aja det börjar med att jag stiger upp klockan 6 och ringer Amanda direkt vi har en kedja som vi har börjat med för att ingen i våran klass är duktig på att komma i tid till skolan så därför så ringer vi runt till varandra ! men det sjuka av allt är ju att det är jag som ska börja ringa folk jag som är världens natt uggla och morgon tröttaste bitch well aja.
Efter jag har pratat med Amanda så ställer jag mig upp och tar på mig jeans och strumpor, men det roliga är ju att jag är så lat så jag sätter mig i sängen för att göra, det och då somnar jag! Yes jag däckar as hårt! och drömmer mig igenom HELA dagen i detalj att jag sätter mig på tåget till skolan och kommer till skolan äter lunch osv osv, jätte sjukt drömmen fortsätter hela vägen tills de att jag ska gå och lägga mig igen på natten och DÅ vaknar jag utav ett sms,
När jag vaknar så tror jag att det är natt lr kväll för kollar ut genom fönstret och det var halv mörkt ute, men sen insåg jag att jag håller i en strumpa och mina jeans är inte tillräckligt på än, i alla fall så blev jag sjukt jävla less när jag insåg att dagen inte hade börjat än så jag var tvungen att kämpa mig igenom ännu en besvikelsefull dag, tror alltid att när jag kommer hem ligger Rihanna i min säng och säger "well come and get me rudeboy..."
Tragic tragic...
Mat bira kvinnor spriit... med det sagt ska jag sätta mig vidare på facebook och önska att jag kunde sova lr få någonting gjort! :)

Kommentarer
Postat av: gabbe

idjot sluta skriva så mycket!

orkar inte läsa en jä*la bibel varje gång jag kommer hit!

2010-10-29 @ 23:17:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0