Det löser sig...

Shit vad är det som får folk att orka med allt?

Jag menar hur kan man vara så positiv i såna här dagar?
Amanda - mitt liv suger...
Jag - kom igen det gör det inte alls du har tak över huvudet och mat på bordet..
Amanda - ja men jag har ilands problem,
.
ILands problem ? vart kommer det ifrån jag menar damn vart man än går så tycks det alltid finnas problem runt kröket?
hur kan man ha det så bra men ändå så dåligt på en och samma gång?
Shit känner att jag är på dryg tycka-synd-om-mig-själv-hata-världen humör just nu så tänker va det jag är inte en sån snubbe som skriver massa negativa saker, och är nere i bloggen typ men just nu så känner jag för att göra det, det känns heelt okay faktiskt,
.
Jag är inte heller för att sprida negativ energi för att jag anser att det skapar en ond och dålig cirkel och fuckar upp harmonin i denna värld vi lever i, man brukar säga, vette fan vem egentligen men det sägs att en fjärils vindputs kan skapa en tsunami på andra sidana jorden,
i sådan fall så kan väll en negativ kommentar leda till tredje världs kriget? inser nu att det jag skriver är jätte o samman hängande men det är lugnt för jag har "dysse-light"
Så åter igen till i-lands problem varför har vi dem? och varenda jävel har någonsin tänkt jag önskar att jag hade mer pengar ! well... när du skaffar mer pengar skaffar du mer utgifter så det går ju inge vidare!
Vi i i-länderna klagar på att vi inte har det bra och då ska det alltid komma en jävel  (i detta fall jag) och dra denna kommentar ja men det finns folk som har det värre! well BITCH det kommer alltid att finnas folk som har
det värre än du men DU just DU har det riktigt jävla piss varför inte låta dig själv ha det och tycka synd om dig själv ?
aja jag orkar inte vara en downer! ska lämna dig med två saker, första
.
"Det handlar inte om hur hårt du faller, utan hur snabbt du tar dig upp"
.
Och Lite musik sätt på den själv får du höra vilken det är!
.
Peace IN ma friends!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag har faktist riktiga problem också! Sen är jag lite ledsen för att jag satt och spydde dålig energi på dig i typ en timme. Men nu skrattar jag och jag vet att det löser sig

2010-10-06 @ 08:50:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0