cuz i run this shit!

Ink my whole body up i dont give a mofuck!


Shit borde göra ett video inlägg snart soon my friends men nu har jag faktiskt lite tid att skriva :) vet inte om vad egentligen var nära idag på att göra extremt onödiga impuls köp i kista galleria men det blev inte av, tänkte köpa en xbox 360 fast jag redan har två stn (old school xbox det vill säga) men gick iväg med en tröjja som jag tror är en tjejtröja men i dont-give-a-fuck !
får se ska rocka den imorn på skolan och höra vad the peepz har att säga! känner att jag borde typ somna nu, efter en seeg helg!
Men nu börjar en intensiv vecka igen ! av träning träning jobb jobb träning träning skola skola, fii fan känner att jag måste börja hitta livets mening, inte kröka-röka-föröka som mina vänner kör på,
Avrunda med kid rock och wiz khalifa, kanske big boi yelawolf också! det är sån här musik som får mig att vilja flytta till usa och tatuera skiten utav mig och börja sk8ta! lr att bli en riktig feet hipster snubbe som rockar skinny jeans och bar överkropp som e maad tatuerad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0