Bitch stay in the fucking car then?!

Kom fram till att Amerikanska serier bland annat har sjukt långa uppehåll! ja och svenska solsidan, jag menar det känns som att dom bara sitter och pumpar ut skit film/serier som beck, men dom kan inte producera något bra som Solsidan utan man får vänta i typ 2 år ?  på varje säsong, whats up that ?
Sitter just nu och väntar på bland annat en serie som jag gått och blivit madly in love with,

How to make it in America
! feet serie, det känns som att jag har väntat över 1/½ år på säsong 2, stört drygt,
Entourage!
Behöver jag säga något mer ? det finns fan ingen serie som är segare på att göra säsonger än dem, varje år så är det något nytt problem de har, manus skrivarna bojkottar vill inte skriva något nytt eller någon är sjukt eller ah vad som helst för att fördriva tiden,
True Blood!
Minns att dom pumpade ut både säsong 1 och 2 sjukt snabbt men väntar fortfarande på 3, eller var det 4? minns inte men i alla nästa säsong har inte kommit ut än!
Sparticus Blood and sand,
i för sig så var det inte länge sedan dom tog deras uppehåll men man kommer få vänta över 2 år innan dom kommer tillbaka, sjukt?! dom kommer ha en annan sparticus serie säsong 2 men det är inte samma story orginal storyn kommer ut 2012, seeegt!
Juste sa igår att jag skulle se filmen : Human centipede, den var jävligt äcklig, den var rubbad, asså det är ju ingen film jag ser om eller skulle betala för att se på bio, den var bara konstig! du avgör själv om du vill se på den eller inte,
Jag brukar inte vilja se skräck filmer eller thrillers, inte för att jag är rädd eller skulle ha problem med att sova, utan det är det att jag hatar skräck films tänket, det är alltid en dum jävla brud, och en kille som alltid ska vara så jävla macho!
Oh ma Gad våran bil stannar mitt i en mörk skog och vi har punktering,
-"bitch stay in the fucking car then ?! "
Nej nej, utan det ska alltid ut och "utforska" omgivningen, well tu che ! asså hur dum kan man vara, visst det är en film och det ska vara intressant men kom igen ? ge karaktärerna lite hjärnceller ?
AAAAAH, jag hör någon skrika, på nedervåningen ?
-"Bitch ta fram din telefon ring polisen, sen stäng in dig på toaletten?"
Duuude let me go an chek it out, SPLAATT du blir dödad, jävla idjutz!
Därför väljer jag att avstå skräck filmer jag blir alltid så sur när jag ser dem! eller sitter och skrattar och säger skyll dig själv fuck face!
Lackar asså damn!
Aja ska plugga klart.... Peace In,  xoxoxo Gossipboy....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0