19:38

Shuz, En dag som denna som är väldigt seg, när man skiter i allt, och bara är! skiter i att träna skiter i att plugga, bara för att vara är helt underbara!
Bara ligger i min säng dricker min freeway (lidl)  coola, och bara är! fy fan vad bra man mår då, efter en jobbig dag i skolan, inser att jag hinner aldrig ser dagsljus längre, när jag vaknar och är på väg till tunnelbanan så är det mörkt, när jag kommer hem är det mörkt, man sitter i ett klass rum hela dagarna eller i en danssal i källaren, då hinner man inte se dags ljus, eller ah kanske när man är i matsalen,  men det är inte relivant!

Det då man uppskattar musiken! shit vad skulle man gjort utan musiken ? en kväll som denna vill man bara kick back and relax, typ till jayDee eller Madlib, mf doom, lr common, men jag lägger upp lite sköna tracks som jag tycker ni borde lyssna på !
JDilla So far to Go med Common och D'Angelo! säger bara Love!
Detta är ett Madlib beat bara instrumental men den är så sjukt skön bör oxå lyssna på!
Så lite hårdare hihop? Smif N wessun och Slaugther house egna Joell ortiz! stomp, riktigt feet låt!
Well there u have it!
Hollaa senare då! Peace IN! 

Kommentarer
Postat av: Vadå "Namn:"?

brorsan akta dig för mörkret, kan inte se dig då shiet...



holla at me! e i stan imorgon

2010-11-10 @ 21:41:17
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0