I'm not home yet,

Sitter kvar här i umeå....

Imorgon kväll ska jag sätta mig på bussen hem till Stockholm City! det blir en lång resa,  ser inte fram emot det alls med tanke på allt jag måste ta tag i när jag kommer hem igen känns sjukt jobbigt att komma tillbaka till "verkligheten" gillart att kunna vara lat och att inte göra någonting alls!


 "vad jag tror är att om vi skiter i det och inte gör ett piss
så kommer nog tiden att lösa hela grejen, för tiden har en sån magisk effekt på oss.
Mañana mañana... eller manana manana som vi säger"  - Timbuktu

 Så känner jag just nu men efter som jag har levt efter de dära orden hela min ungdom så har jag en massa saker att ta tag i tyvär! sitter nu och tänker på hur jag har kunnat bo i en stad som denna! det är fruktansvärt kallt här! man mår illa när man tänker på det! asså jag menar jag pratade nyss med några kompisar i Stockholm och det skrattade åt mig när jag sa att det var så himla kallt här.

Aja men grejjen är att jag är så sjukt o stressad här i Umeå och det är så skönt att bara göra allt och ingenting ! hur kommer det sig att så fort jag tänker på Stockholm så får jag en äcklig klump i halsen?! och de jag känner är stress och obehag? fan inte okay alls! 

Ska ladda upp min 9timmars buss resa imorgon med Ben & Jerry's godis och typ laddad mp3 psp mobil och typ tidnigar,  fy fan för mig själv att jag lämnade min dator hemma! som ni har sätt har jag inte kunnat bloggat ALLS men mina trogna "fans" är väll van kan jag väll tro med tanke på att jag brukar ha mina uppehåll! men jag ska lämna er med ett roligt klipp hahha och en as härlig låt!


Först LaserTurken! Kom igen det är WTF ?! på denna snubben det är en kille som vet vad han vill!
Men den säger mer än en turk som e less på livet och vill ha bort en psykiskt störd människa, utan det bevisar rädlsan och irritationen som sprids i malmö, det sägs att dom har tagit fast denna nya lasermannen men det tror jag faktiskt inte på,




 Han ska ta han duvet!


Sen G6 med Far East Movement!




Pheeet Lååt!


Kommentarer
Postat av: Erik

mannen folk i umeå e dumma!

vem lämnar beats?!??!?!?!?!?!?!?!



im sorry men ja måste hata...

2010-11-08 @ 23:24:17
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0