Som man raggar får man ligga!

Som Man Raggar får Man LiggA
Sitter här med blandade känslor, sur för att jag inte fick sommar jobbet från Sthlm's komun kom igen?! det var min back up plan... inte helt OK!
är på bra humör för att vädret är sig vackert likt... jag är riktigt nöjd och efter typ 5 veckor är vårt bad rum äntligen klar renoverat om det inte nu ska strula till sig i sista sekund så efter detta inlägg ska jag käka... hamna i mat koma sedan hoppa i våran nya jacuzzi, stavning ?! ska bli fett som fan sitter och lyssnar på snook fett mkt nostalgi på denna där asså! ajaa jag börjar bli hungrig så jag ska avrunda mot maten! men vi kanske höres senare,
ni ska få lite musik från mig också!
By the way jag har namnsdag idag!
Och jag vill att folk ska ge lite tipps jag ska skriva en lista på 101 saker jag MÅSTE göra innan sommaren är slut!
så ni får gärna hjälpa till! för ni vet... det är sommar baaby!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0