Back!

Okaj nu har jag haft min lilla pause, har haft en jävligt stressig period i mitt liv *no emo, men i alla fall nu äre chill med mig har haft en riktigt bra idag vill tacka min kompis Solen för det ;)
Jag har klippt mig hos Philip idag det blev riktigt bra faktis skit nöjd killen kan klippa hår! :) nästan lika bra som wolverine är fett aWesome! något som gjorde mig riktigt irrad är att Wolverine betyder järv... kom igen.. JÄRV? shitt jag har alltid trott att det var någon extreem version av typ Varg... men det är järv ?
brushan? det där är inte awesome?
Jag menar kolla på Wolverine!
Tänker du inte på något Uberawesome djur då? inte en fucking järv... aja jag ska släppa det där nu!
Men i alla fall var på stan idag träffade Malins vänner från Borlänge! Linnea Jessica fett skönt folk,
Dagens Citat av Jessica,
Jessica- Jag borde inte ha mens just nu men jag blöder som en jävla jude där nere !
Hahah tyckte att det var jävligt roligt No offence till judar verkligen inte har en tjej kompis som e jude hon blöder inte alls, hahah men i alla fall har haft en bra dag imorn ska jag dra och fixa mitt jefflaa LEGG! whohooo!
Ska dra nu o träffa Angelica på en Promenad runt Näckrosen, Eller som jag och Philip säger Näääckrosen!
16:50!
Kanske ska slänga in en näääk låt?  jaa jag gör det fan !

Kommentarer
Postat av: Dr.Acula

nejnej lyssna på mig bror

Wolverine e livsfarlig

han e inte nån fucking järv

kan säga till dig direkt att han e nån blandning mellan superhaj, T-Rex, noshörning å mamut

du måste lära dig ;)

2010-05-17 @ 21:50:24
URL: http://boomboomroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0