Utkast: Dec. 5, 2010

Yes lycka!
Idag eller igår? fick jag min första riktiga hater, inte filip hater utan en riktig, fast han/hon var ganska mesig...
-sug min? kom igen om du ska hata, gör det på riktigt? eller det kanske inte var hat utan en flirt ?
ooh vem vet? men hörru tomten? ett tips ska du hata på mig gör det på riktigt annars så äre ju ganska tamt, att ta din tid och skriva det!
i alla fall,
sitter och lyssna på Kid Cudi och kan inte vänta på nya avsnitt av How to make it in America det ska komma HBO har bekräftat det så sitter bara och väntar på säsong 2!
Btw gillar inte kid cudi's nya skiva så jävla mycket om jag ska vara ärlig den är bra men han kan bättre!
sitter fortfarande och lyssnar på Kanye's skiva för den är så grym!
Tkr ni ska se på Runaway, riktigt duktigt gjort!
Den är riktigt lång, 30 minuter... men den är värd o se!

sitter på skolan med massa skolarbeten som man egentligen inte orkar,

känns som att det blir mer och mer saker man inte hinner att göra, Ganska mycket nu med So, clothing snart slut proden, osv osv,

Kärelekar in!



Kommentarer
Postat av: YAIYA

ouff, tack för tipset.. ska se!

2010-12-08 @ 17:51:51
URL: http://ymperia.com/yaiya
Postat av: Filip

ey idjot!!!! vadå riktig hater?!?!?!

ja e certified så där....



2010-12-08 @ 19:48:58
URL: http://boomboomroom.blogg.se/
Postat av: tomten

tolka det som du vill!! men om du nu tycker att det är lamt så e det väl lika lamt att du tar tid att skriva om det i ditt inlägg eller?

2010-12-08 @ 21:12:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0