Who said what?

Kiss my ass and fuck u back!
Denna vecka har varit annorlunda, jag vet att jag aldrig uppdaterar min blogg, well det vet ni men det är det som charmen med denna blogg, den är unik precis som alla andra,
Jag vet inte ens vart jag ska börja från vilken ände?
Det sägs att man inte inser vad man har förens det är borta?
Jag menar det som var borta har kommit tillbaka men jag saknar det absolut inte det, inte nice när man känner detta allt för ofta,
jag tror på Karma,
eller för det ofta, jag säger att jag tror på karma men det är väll en undanflykt för att hålla mina händer varma, make's no sence, men vad gör?
hahah inte detta liv vi vaknar vi lever vi ser snö sen så...ah vi dör?
Eller vi kanske dansar... men när man går till skolan och dansar vardag från 8 till 10, så tappar man lusten efter 3 år...
Får underkänt i ämnen och indraget studiemedel, tappar hoppet hoppar av skolan får inte bra gymnasiebetyg, inget vidare jobb i framtiden jobbar på max hamburgare i kista men vill egentligen dansa, fast nää.. eller jo... e ju ingen våldtäksman, som maskinen skulle sagt, fast...joo? eller nee? ångest? faast joo...
denna är flummig ingen förstår, men så är livet vi bara går och går tills vi ...
Erik Anoff ett missuppfattad geni? eller bara dum i huvudet? ingen vet,
Lite bilder från en utgång!

Kommentarer
Postat av: tomten

sug min ...!!

2010-12-05 @ 13:38:33
Postat av: YAIYA

Jag röstar på missuppfattad geni

2010-12-05 @ 21:11:16
URL: http://ymperia.com/yaiya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0