C D's Nuutz

Vissa stressar igenom deras söndags kväll andra inte, andra kastar saker i backen andra tar emot skit och låtsas att allt är bra och ler,
Och jag? neeh såg nyss på filmen Devil, den var riktigt bra dock så försöker jag hålla mig borta från allt som har med religion o göra,
Anser att dug där uppe (ja jag säger dug istället för gud för jag anser det ända"gud" duger till är att göra "kaoz" med allt och alla, han är en liten homofob men hans favorit syssla är att rövknulla alla!) nuff said! dug är väldigt skitsofren som ska snoka i allas problem om och vardag, lite som ipred lagen... well i alla fall,

Filmen Devil är väll lite konstig men vilken film har inte varit det 2010? jo kanske kick-ass den var ganska tuff.
Den handlar om en... hiss ?! typ ish, det är massa folk som fastnar i en hiss och sedan händer det massa saker med dem,
Vill tacka Olivia P.K för ljuset för hela mitt rum luktar jul, dock så måste jag säga att jag tappade jul känslan när jag flyttade till sthlm! Men tack ändå för det luktar gott i alla fall!
Oh juste tomten hoppas att du kommenterar detta också måste medge att jag skriver lite för din skull denna gång! :)
Kickar igång Kanye west och Kid Cudi Gorgeus, för jävla bra låt, lixom hela kanye's skiva kommer inte sluta tjata om den! men i alla fall nuff said,
Ah efter denna låt...
Om ni inte lyssnar på låten så gör ni kanske er livs största misstag...
All of the lights Kanye West....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0