22:04

Well heey Erik här har en ny design hyfsat nöjd med denna! grejjen är headern vill inte sitta som jag vill men annars är nöjd :) vill tacka Yaiya som har fixat den åt mig ! okay idag har jag inte alls mycket att tillägga förutom att jag börjar skolan imorgon ! sista året Damn börjas kännas att man börjar bli gammal! man blir en oldiee gammal liten heest!  Sitter nu och harmoniserar till en Gavin Degraw låt Chariot stripped version, skulle egentligen gått in på youtube och leta reda på den men det ids jag inte, men om ni har spotify så länkar jag den HÄR, nee jag länkade hela min spellista som inte är klar den är fortfarande on the fix, men den heter i alla fall sena kvällar inte många låtar alls men det är låtar jag lyssnar på när jag vill koppla av! great!  slänger in en fin bild (enligt mig) som jag tog idag på jobbet med min Mobil!
Och Pepulz tror inteb att jag har känsla för fin bild, Ne hörruu du höörru nu sitter jag här med min kvälls middag ska snart gå och lägga mig...nott...Nej men seriöst jag e dålig med sömn! damn, Aja hmn nu ska jag käka klart sen upp igen kicka off med min kvälls låtlista! Juste gaalet vuxen poäng utav mig idag att betala räkningar och skit ! galett nöjd!
Aja Godnight SuckaaZ ! har en jobbig dag framför mig! men hey thats the life off an unprofuzenull dancer!
"Yppie ki yay mother fucker" Bruce willis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0