Shortiz

Okay jag tänkte att jag kan smyg blogga nu lite innan den 26!,
Folk undrar vad jag har gjort i sommar... jadu en jävla massa skit asså! Damn men jag ska inte gå på det! taar  för lång tid så jag kör på what the fuck jag ska göra från och med nu! Thats what's it is all about! jag har börjat blogga på Ymperia nu när jag är bakgrunds dansare för Yaiya och för att blogg.se börja bli boring, aja jag och FlippMoDé! Filip Ristic kommer att starta en gemensam blogg for the fun! Namnet är yett oklart! och datumet detsamma! well well nu har ni en snabb update!
Plus att Erik Anoff Och Philip Sindi Lindgren's Företag/ klädmärke SO Clothing! börjar dra igång snart kommer att bli major! kommer ha en massa tävlingar på bloggen och lite här och där, så man kan vinna lite kläder!
Så just nu söker vi någon som kan skissa T-shirts och kan sy! vi behöver blueprints som vi kan skicka till ett företag som kan producera fler Teee'z !  Det blir billigare att "hyra" någon som kan sy istället för att gå till en studio för att fixa det! och självklart kommer du att få pengar för det!
Great när vi hoockar det så kommer det att bli lite progress! 
Yessiiir okay just nu har jag inte mycket att tillägga förutom att Filip o jag ska kapa en fly aaeess Keps! och jag ska köpa FlippModéZ system Camera En cannon Eos 350D Bojaah!
Med det sagt så lämnar jag er med,'
"Muhammad Ali: Ain’t no Vietcong ever called me nigger"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0