15:02

Bojakashaa,
Idag är det en vanlig dryg liten Tisdag ska till jobbet typ nu?! men tänkte att jag hinner slänga iväg ett kort inlägg innan jag drar, vädret ser halvdant ut så det betyder lite kunder på jobbet aas soft! me like! hinner inte till träningen idag heller pga av jobbet damn kommer säkert att ha en rolig historia att berätta efter jobbet har jag egentligen alltid händer så sjukt random saker på det där stället! om nu undrar så jobbar jag på en båt (Af Chapmans) i Skeppsholmen, Whazää! tänkte posta en låt nu innan jag e off to work!



TroyJamz


Hittade denna på Khoens blogg fastnade direkt och tycker att den är as feet!
Han påminner mig jätte mycket om B.O.B!
Aja Cash make you ackt a fool do the kim khardasihan! ska gå,
så jag lämnar er med detta,
"Politiker är som krokodiler, stora i käften, men saknar öron" -Bert Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0