Whooo!

Wzup, har varit extremt jävla slow på att uppdatera my bad my bad! okay jag ligger i sängen på väg till skolan försöker att lägga in lite musik på min ipod, gåår segt hittar ingen ny låt jag fastnar för! men men slutar tidigt idag tror jag ska dra förbi gamlastan och chilling där en stund sen till Philip och fixa sommarens Hair Cutt indeed! Valborg snart Peoplez? vad händer ?

jag tycker att ni borde ta en sväng förbi uppsala... inte för att jag ska det med ändå, var på väg det sen blev det andra planer! blir lite små sne över att vi har skola på fredagen! men men, juste Ska på dans Skivaaan imorn känner lite pepp faktis! sen efter det valborg! ajaa shiitt detta kan funka! :D

Lyssna på denna låt, its summer time bääääääjbyy!  



Känn pepp PeopleZ !
Looove!


Kommentarer
Postat av: Frallzilubus

Nemen, vem var det som tipsade dig om den låten?

2010-04-28 @ 21:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0