What tha face?

Wzaap pepz... okay just nu har jag egentligen inget vettit o blogga om man säger så lixom så att jag kan väll baara säga lite viktiga saker.. va, först o främst har jag en twitter och en myspace oxå så att ni kan follow me there !  sen vill jag oxå säga att jag är i akut behov av lägenhet! så ifall någon vet någon lägenhet eller ifall någon av er läsare vill flytta ihop med en a-w-e-s-o-m-e dude så äre bara att Hollaaaaaah!

Så vad händer ikväll ? män o qvinz?  jag ska dra en sväng förbi Söderbaren med Paulo, eller bara Glida omkring i slitna jeans sneakers och en CD spelare med en klar destination för er alla som en reseledare JAPP, så kom och ta del utav min skatt... lite poesi for yaah asses, nu e jag på riktigt chill mode siitter här på golvet i mitt rum och spelar Don Omar.. så jag tänkte dela med mig lite utav det!

 

Kärlek så länge!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0