Run this town to night!

WOooooOoW!
fick ett mail igår natt, ett underbart brev! har fått funkiis jobbet på Peace And Love känns riktigt skönt, och för er som sa att OM jag får jobbet att jag kommer att jobba på Baja Maja SUCK IT! haha kommer att få stå bakom informations disken och sätta upp affisher Samt gå runt och se till att alla har det bra! Eller fick jag välja mellan att bygga scenen veckan innan festivalen drar igång och sen få gratis biljeter! men hursom haver! så kommer jag och Filip att se Jay-Z är riktigt jävla taggad detta kommer att bli en underbar dag känner jag solen skiner som aldrig förr ska bara käka nu sen in till stan för att möta Yauree, och Lite Umeå folk kommer att bli super och ikväll hoppas jag att det händer något,

 

 

 

 

Guuuuuuud vad jag är taggad!!!!

Men tyvär betyder detta att jag missar dans lägret i Malmö... det suger MajoR!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0