aöif glasjgo

Hej Hej! okay igår kväll sååå somnade jag klockan 21,30.. på en lördagskväll? whats up with that? c'mon lixom satt och kollade på film och funderade på vad jag skulle göra och från ingenstans blev jag sjuuuukt trött! det var verkligen acward... aja idag skiner solen som aldrig förr känns det som och jag är på bra humör för tillfället ska väll gå och käka någon anytime nu, Sen ska jag försöka få tag på philip om han känner sig taggad på att gå och söka jobb.... vilket jag inte är just nu men men,

Känner mig as glad på grund utav vädret känns riktigt bra faktis! tummen up på det, ikväll har jag en dejt.... yes är riktigt taggad känns lite spännande... har en dejt med David och Sara i min klass haha vi ska dra och dricka en massa öl någonstans i värmen och snacka skit haha, men det kommer bli helt Awesome!
Ville lägga in en sommrig bild som jag har tagit eller ingen sommar bild mer vår? aja hittade typ bara dom här som jag och Malin tog någon vecka sen!



Hmm well det var allt från mig nu iguess! skriver later on maby Kiss n hugs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0