Tar det tillbaka....

Okay nu har jag bytt blogg design igen... hah för typ 18.00000 gången men i alla fall nu TÄNKER jag uppdater minnst 5 gånger i veckan! seriöst jag har slaackat så jääävla hårt på senaste året... haha nej men nu tänker jag blogg för MIN egen skull och ingen annans... yeaah så nu ska jag väll berätta lite för mina 2..3? läsare..haha aja i alla fall saker som har hänt på senaste... (Tar det i snabba drag) jag har varit med i en modeblogg.. "www.fashionfreax.net" det var en snubbe som kom fram till mig på stan när jag var med Sara på sneakers N Stuff och han ba. (på engelska) kan jag få plåta dej det ska till en mode blogg, för jag gillar din stil, så jag blev gaalet lycklig!

Här får ni bilderna  Chill,







Shit Kanske borde bli modell?
Haha men nice nice, aah ska se Shutter island nu medans jag äter min halva av Ben N Jay!
Btw är inte riktigt nöjd med BloggDesignen så ifall någon vill hjälpa mig FeelFree !

OCCH jag är kär i vädret!

Hare Bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0