Skolan!

Whazääää! sitter i skolan nu skulle egentligen ha dansat men det blev inte av Pga att 3 Ska ha show så dem har bokat ALLA dansalar så är riktigt less!
Maten idag på skolan SÖG! men man ska inte klaga på skolmaten iguess!

Okay saken är att jag vaknade klockan 6 imorse  för att dom håller på att bygga om hemma hos oss så jag var tvungen att kliva upp as-jävla tidigt! Så är smyg trött men sov lite på Svenskan Sweeet! Så nu ska jag bara sitta ut matte lektionen sen in till stan med några kompisar och chilla i solen Freesh!

Och dagens bild bliiir..

Malin i solen förra sommaren eftersom hon sitter brevid mig nu och gastar,






Sweet! kärlek till er alla från mig allan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0