Shoez Teez n what ever!

Hemma från skolan sitter i mitt rum på golvet och tänkte idag skriva ett inlägg om skor! och lite kläder! som jag funderar på att köpa (till sommaren) men i all fall, jag har en passion för skor älskar looove them! finns ingen bättre känsla än att ha köpt ett par vita skor sneakers... går i tunnelbannan eller på stan och känna folks blickar på dina fötter love them! eller när folk kommenterar dina skor fan vilka snygga skor, shiit vars har du köpt dina skor?, loove it! så därför ska jag berätta kort om vilka skor som e på min köp in lista just nu! 

1 Supra Skytop 2 1,899 Kr (caliroots)

2. Air Force yeezy, (gratis södertälja sno av filip Ristic)

3. Airforce one 2008 Cartoon (Nike Air hemsidan) or google it...


Det är Dom 3 jag har just nu som jag vill köpa men sen kommer jag förmodligen att hitta fler skor så småningen om för att skor är heeliga!
Nu lite Tees som jag hittade! dom flesta på www.shirtstore.se,
Först up min favorit serie Entourage Älskar den serien så himla mycket därför tcker jag om dom här teezen!

Okay Sen har vi starwars BIG fan är jag så därför,

Hahah spoiler alert på DartWader Tröjjan!

Men nu ska jag bounce så hare freeesh och chilla med livet kanske slänger iväg ett inlägg senare idag! men tills dess ni som inte ha plugg eller annat o göra spring ut till solen for god damn it! jag vill så gärna sitta i min hängmatta och lyssna på musik och äta glass men nej nej, har en dansanalys som ska vara inne imorn! stackars mej måste verkligen sluta göra läxan i sista studen!

See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0