Pro NailZ

Tja, okay sitter i klass rummet nu och har Samhälle, (^^,) slutar på typ 20 minuter tänkte lägga in videon på när jag flummade i danssalen idag haha,  och ett par aas fräsha Reebok skor som jag ska köpa av Sebbe, mååste chilla med mitt skor beronde asså inte okay!


BoJA!! aas feta verkligen dräglar bara jag tänker på att om någon vecka är dom mina!
Whazää!
Och dans videon...
hahah BTW det är freestyle båda två så dömm inte för hårt okaay!

 

Båda är typ lika men andra låtar ska försöka lägga in en video per vecka , har ingen bra kamera det är därför... *tack janita*

Jajaa ska dra nu skriver säkert något när jag kommer hem !


Kommentarer
Postat av: Anonym

galet niiice hörru!!!

2010-04-20 @ 17:48:05
URL: http://sisssis.blogg.se/
Postat av: Emma Sandberg

Du är grym ;) !

2010-04-21 @ 19:14:51
URL: http://emmasandberg.devote.se
Postat av: Frallzilubus

Haha så sjukt skön!

Satt typ och log genom hela, även om jag inte kunde ha nått ljud på. Men du är grym :)

2010-04-21 @ 22:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0