Hollaa!

Holllaaaa, ska vi si ska vi sii, jag droppar ett snabbt inlägg nu för jag har en massa skit to do! ,
Ehm okay jag o sara sov hos david i natt, fett kul var först i norrviken och drack "bira" sen drog vi till David och såg på en aaas rolig film 4 real, började 9:40 så det var chill blev as party när jag såg vilket väder det var ute! lovley
Och sedan hade vi teater föreställning på skolan idag sög major, ända anledningen varför jag gick o kollade var för att Beckford går i teater klassen, men den sög sov igenom halva! jävla skit teatern tog bort våran STreeT, Sad face! aja sen drog vi till ANTS jag Sara David Nina Olivia där sara skulle pierca sig det var AWeSomE ! ass hell jag blev skit taggad på att pierca mig oxå så jag bokade tid hahah 19/20 juni skulle jag komma och fixa Dermals!

Mina kommer att bli snyggare för att jag kommer att ha 20 små stjärnor!
Allt som allt skulle det gå på typ 2500, Egentligen 6000 men fiiick nådig rabbat för att jag valde att köra utan bling och han var riktigt glad att få göra Dermals på en Svart snybbe på grund utav att det syns bättre och att han tror att det kommer bli riktigt snyggt! så nu har jag lite små funderingar ifall jag ska sätta den på bröst korgen eller vid midjan, som hon? vad tycks? kom gärna med förslag!

Så där såg ungefär Saras Dermals uu, förtom att hon hade 4 st en uppe en nere oxå!
Aja ska dra hare bäst CIAO!

Juste filmen vi såg!

Nästan ett måste för film älskare! Plus att Jack Black är otroligt jävla rolig! och Mos Def... finns inga ord!
P.S ni får gäääääärnaa!!! Kommentera och säg hur jag ska göra, att ha stjärnan på bröst korgen eller höften?

Hahah no shiit satt och lyssnade på Itunes när denna låt kom upp var tvuungen att lägga upp den på bloggen for real hade totalt glömt bort den!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0