Hehe

Så sweet! har suttit nu i 2 timmar och skrivit nationella som jag egentligen borde ha skrivit på 5, lyckades snabb skriva 7 sidor på 2 timmar riktigt nöjd är jag över min extrema hjärna som kan prestera i svåra och pressade situvationer! hade nationella i svenska! ni alla ska veta att min Sverigeska e tyyng! skrev om typ Arrangerade äktenskap, tycker inte om det inte okay alls!


Dagens citat som jag hade med, (från mig själv objuzly)
 "Det finns ingen härligare känslan än att vakna up på morgen med personen man älskar mest i hela världen"
Riktigt överfett o poetiskt försökte slänga in lite Shakaspear men det gick inte så vidare fan ingenstans i texten som jag kunde få in den i... inte okay! solen skinner det är fredag och det är en underbar dag! erik är Glad!
BigTajm!

Ska dra in till stan nu med Philip och Natti, sen ska jag möta upp Erika!

Ska dra och äta nu en kärlek till er alla från mig, jag vill oxå att ni ska slänga iväg ett minne till självaste Guru, "Gangstarr"rapparen som gick bort för någon dagsen.. the last mc!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0