Naa na na naaa heey heey hey good bye...

Riktigt suuurt! Inte än sån där jätte rolig dag idag... känner jag i alla fall men dagen har precis börjat för dom flesta för mig började dennna dag klockan 6 IGEN! detta börjar bli en otäck vana alltså! Men men det som är surt är att jag börjar 10.20 med balett... jag känner inte så vidare för det just nu! sov på en liten madrass pga ombygnad i mitt hus och i mitt rum så att jag var tvungen att flytta bort sängen, så nu sover jag på en madrass tillspå fredag, eller ah imorn!  det suger major dick i alla fall,  så har as-jävla ont i ryggen nu MEEEN jag ska inte vara en sån som klagar ser att vädret har blivit sämmre också, inge vidare med den saken heller men jag ska fortfarande inte klaga det kanske bli bättre senare! men nu ska jag i alla fall vidare till skolan men kommer skriva när jag kommer hem eller i skolan vem vet!

Här får ni lyzzna på lite Snoop dogg och Kid cudi!
Lite ny musik for yaa assess..







Det är sån här musik jag blir glad utav thihih, hahah nej men asså for real morgonen blev genast bättre när jag lyssnar på din Kid Cudi är för Awesome!
Ska rusa till skolan nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0