G' Morning!

Na na na naa hey hey heeey good moorniiing!

Så där ja! ett litet kort intro på all up this, vaknade för ungefär 20 minuter sen kollat upp i taket gjort ingenting sen märkte jag att min dator var på det var ganska chill faktis...MEN kollar ut genom fönstret och ser att det regnar ute..  ni undrar säkert varför jag är glad? Jo Let me put it to YOU, slog vad med carro igår för hon och 100 andra Freaks i min skola sa att det skulle snöa idag från ingenstans... yeah right men som ni vet kan jag känna med mina bröstvårter hur vädret kommer att bli dagen efter och igår kände jag att dom var styva men vagt fuktiga...därför viisste jag att det INTE skulle snöa... så in ya faceees, 50 lätt förtjänta kronor... frågan är om jag inte ska byta ut dom där pengarna mot en kebabrulle? skulle inte sitta fel....

OMG säger bara....
Usher och Will.i.am's nya heelt feeet,


Men jag gillar allt nytt data språk,
typ OMG = orka omogna gubbar
WTF= why the face,
Rofl= ramlar och faller i leran,
Brb= Bring it rtard bitches,
Afg = Akta fårgrodan,

Det där var något för er som inte är så speciellt awesome med ert data språk,

Nej men nu till lite GeekEd upp stuff im talkin JeRk.jErK.JErK.




Neew Boooyz!
now get geeked and jerk it out!




Ska käka sen dra till skolan! höreZ later on then!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0