Eriano

Swoufhs ! igår var jag på 3:ornas Student skiva det var Prettty Awesome faktis, förutom att någon fick för mkt dricka... nämner inga namn....MEEEN det var riktigt roligt kom hem seent seent, kände mig lite bakis idag så jag tog en ledig dag från skolan kände att jag behövde det, indeed,
Så vad gör jag nu?
JO! jag sitter och pluggar, går inge vidare på grund utav att vi har bygg arbetare som håller på att fucka upp mitt liv känns det som, haha nej men det bullrar för jävligt och man kan inte ens höra sig själv sjunga! god damn it...
haha för 5 minuter sen när jag ska gå ner o pissa så kommer det en snubbe fram och ba
byggaren - Tjena kompis...
jag - eeeh tjaa
byggaren - du vill inte kaffe?
jag - va? vill ni ha kaffe?
byggaren - aah precis kaffe..
jag - ska jag göra till alla? (4st)
byggaren - neeeh skit i dem det blir väll för mycket jobb för dig,
jag - egentligen inte...
byggaren - aaha men jag ska kolla, "så hojtar han typ allt vad han kan till sina kollegor " SKA NI HA KAFFE?!
alla andra byggarna - JAAAAAA !!!
sur o tvär som jag är lite vagt irriterad för det var meningen att jag skulle pissa sen gå och läsa min engelska bok, meen nee fick stå i typ 40 minuter i göra kaffe till 4 st gubbar som ska ha kaffe, nog med det, men sen så vååågar dom komma o knacka på min dörr o ba...
byggaren- tjaa jag gick igenom ert kylskåp och såg att ni hade en flaska coca-cola jag o grabbarna undra ifall vi fick ta den...
WTF?! ?!
Kan ju för fan inte öppna någon annans kylskåp rota för att SEN komma o fråga?! hahah sjuka jävlar... aja
valborg ikväll PeeEpZ vad händerrååå?
Jag har en jävla massa planer måste bara bestämma mig för någon.. aja skriver sen när jag vet lite mer ! ciao!
kärlek!

Kommentarer
Postat av: Cissi

hahah, väluppfostrade grabbar !

2010-04-30 @ 19:46:58
URL: http://sisssis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0