Baby if you give it to me? i'll give it to you...

Kom precis hem galet skönt, att vara hemma i mitt mysiga rum, mina högtalar pumpar Busta Ryhmes just nu känns great! var idag och såg på 3:ornas SlutProd, riktigt feet! får mig att tänka på att nästa år har vi också en slut show som ska vara ännu fetare! Dom var riktigt duktiga alla ihopa kändes kul att kolla på,
vädret gör en lite små deprimerande idag kom jag att tänka på när jag gick från tåget på väg hem nyss kände bara en fet suck igenom kroppen, men nu när jag ligger i min säng och lyssnar på musik med Choklad i handen så känns det lite bättre!
har tänkt på att det inte händer så mycket just nu, asså överlag vill att något dramatiskt ska hända eller bara något spännande, känns inte som att det händer så mycket det gamla vanliga dag in och dag ut! funkar inte, men men snart till sommaren kommer något kul att hända,

Jaja ska lägga upp lite chill musik nu till er så att ni kan bli på samma mode som jag är,


låten jag lyssnar på just nu!

Underbar låt loove it!



Hahah den här låten kom upp just nu medans jag skrev, måste erkänna att man känner som glädjen!


Riktigt feeet låt! älskar texten btw,


Kommentarer
Postat av: natta

sista låten är ju bäst:P

2010-04-22 @ 08:31:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0