You aint gonna tie me down....

Yo! Helgeen har vart off the hooock kan inte säga mer än att jag har haft en galet skön helg och nu är jag för seg för att skriva hahah, min i lördags var jag ute i allafall skön utgång sen i avslutade kvällen i kista! sedan idag så har jag haft match gick bra 5-2 Hell yess, Sen drog o jag träffade Carro Och Elin käkade pizza o snackade skiit ganska freesh haha, Men lördagen var för rolig !
Hahah Playboy P fick fett gips för ett litet finger  ganska Fail! men de fick mig att tänka på att man borde börja använda sin "andra" han eftersom man e så beroende av sin "rätta" hand och ifall man bryter den o gipsar den så blir man Handikappad jobbigt läge!

Men ialla fall nu ska jag chilla lite med New Boyz *no homo :P




yeah

Kommentarer
Postat av: Amanda Looma

hahah jag venne fan asså. men låten var fett rolig.

vad snygg din blogg har blivit hörru :) helt avundsjuk...

2009-10-06 @ 19:59:35
URL: http://amandaloo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0