20.9

What what, okej i know i know jag brukar inte blogga osv osv... Men kände att idag är en ny världsdels av en karta! filosofiskt tänkt av mig jag vet!
Haha men för till fället fick jag för mig från ingenstans att börja blogga : S aja men done did it and doing it.. aja i alla fall ligger jag i sängen och lyssnar på Shebang (”girl rock from like 2001”) Shena is a punk rocker, romeo where is your girl friend osv haha tänker bara på i 4-5:an Eva Adam tiden hahah hell off a time kul var det i alla fall, Aja i helgen har jag vart med Natalie och bara chillat de var nice behöver bara komma ”bort” en stund vart en ganska hypad tid stressigt men har så jävla mkt projekt på gång så får väll skylla mig själv lite :P  yeah yeah idag har vart en skön dag, Vaknade klockan 7 av mig själv kunde inte sova längre så var vaken från 7 börja kolla på det där jävla programmet True blood som har fått mig att bli sur lovade mig själv för att aldrig fastna ! Men nu har jag gjort det Fan för dig Amanda!

 

 

 

 Sen hade jag Match bla bla bla bla vann i alla fall den som vanligt, kommit hem pluggat STATSPOLETIK! Det komiska med det att är roligt men inget vill fastna i mitt jävla huvud L

Men Men Erik ska försöka uppdatera mina få läsare som läser det här förut så gick det bra med mig shit aja ska väll bli lite kommersiell av mig nu tror jag :P

 

Peace lööv och änderständig folket bara kärlek från mig !


Kommentarer
Postat av: inke vinke

HAHA. lyssnade du också på dom? vrf märkte jag aldrig :S

tönt, call me some day =)

2009-09-20 @ 20:17:59
URL: http://ridinsolo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0