23.9

Hejsan, nu ska ni få lite wordplay från mig…

Fuck Fresh Prince…. Imma Prince and im Fresh….

Okej! På min lediga dag har jag gjort… ingenting av nytta… pause…not, själv klart har jag gjort saker jag har sätt klart båda säsongerna av True blood.. helt okej faktiskt inte bättre än Entourage på något sätt men det är underhållande. Jag har vart och kollat efter grindar med pappa inne i stan, ganska… speciellt inga kommentarer om hur det gick, har vart på träning med min otroligt duktiga dans grupp (swagz) gick si så där börjat på en ny dans hoppas att den håller ska spåna osv osv,

Så nu sitter jag och äter på någon B glass från coop för att jag inte har ben&jerry’s hemma ganska fail i know jag vet B&J is the king of kings när det kommer till glass! Well Well, Ska se på family guy sen avrunda hit the beds and nanna : )

Okej Nu en Call out battle till min homie Philip sindi Ak.a One in a million som INTE hatar nej nej bara kärlek från han ja okej alla mina faans där ute! ni är många jag vet ni har bara inte insätt att ni är mina fans än... Men det är typ (32.000) som läser min blogg real talk just gimicks... men ändå!


"

Oneinamillion om 22.9:

"det är faktis inget fel med en kille som läser cosmopolitan/solo/frida/ameilia". Det är inget fel nej, men gay är det allt.

Det är även ganska gay att skriva saker som "chibiz påse" och no homo efter dricker Tea.

Btw. en blogg är mer eller mindre en online dagbok, och senast jag kollade var dagböcker till för flickor och gays. No hatin, just sayin. // Oneina

"

okej mina läsare vad tkr vi om detta :O ? 



Som om det där är manligare.. att spela Amerikansk fotboll....


Aja men det är lugnt jag förstår killen jag menar.. han har ju aldrig dansat balett...



Peace love from


Kommentarer
Postat av: inke

ska jag knocka haan ellääää =)

2009-09-28 @ 21:10:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0