22.9

Well Well what do we have here… ?

Okej idag… har vart på träning skit roligt verkligen…pause not,det var regningt och kallt men det fick gå!

Haft prov idag om Statspolitik det var mycket enklare än vad jag trodde, Erik här var rejält nojig angående det där trodde helt seriöst att det skulle bli ett stort fail men det var det inte så det är ju plus!

Sitter här nu och dricker Tea *no homo* och kollar på min systers cosmopolitan, for real *no homo* det är faktis inget fel med en kille som läser cosmopolitan/solo/frida/ameilia..osv OM! Notera OM han också läser Slitz/fhm/moore… yeah bajby yeah som Austin Powers brukar säga grooouuuveeej… ikväll ska jag bara chilla nu ska öppna min chibiz påse som jag såg pappa hade köpt vet inte om den är till mig men dom är waay to old för att äta sånt i alla fall! Så jag ska äta chips och kolla på senast avsnittet av Entourage, Hell yez! Ska ta lite pause från True Blood idag eftersom att jag insåg idag att jag kommer att få vänta på säsong 3 och kommer förmodligen bli skit seeg av väntan!

Men Wait! Så ett tips till er alla ensamma där ute en tråkig höst kväll som denna! Kolla på entourage eller True blood eller någon annan skön serie, eller varför inte skaffa mitt nummer o ring mig? Pause…not för jag har ingen laddare till min mobil eftersom att jag glömde den i min kära stad Umeå!

 Och för ER som undrar så ser en Mörk Höstkväll i Arjeplog ut så här!

Ganska mysigt va !?

Kärlek från mig till er! Bless 


Kommentarer
Postat av: Oneinamillion

"det är faktis inget fel med en kille som läser cosmopolitan/solo/frida/ameilia". Det är inget fel nej, men gay är det allt.

Det är även ganska gay att skriva saker som "chibiz påse" och no homo efter dricker Tea.

Btw. en blogg är mer eller mindre en online dagbok, och senast jag kollade var dagböcker till för flickor och gays. No hatin, just sayin. // Oneina

2009-09-23 @ 17:33:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0