21.9 (offisyel)

 

Det här inlägget går till någon speciell som står mig varmt om i hjärtat ÄLSKAR dig skit mycket du ställer alltid upp för mig och du är alltid där när jag behöver dig! Fy fan vad du är underbar, har aldrig i hela mitt liv träffa någon som du! Kommer förmodligen aldrig hitta en bättre person än dig, får lyckotårar varje gång jag säger ditt namn eller varje gång jag ser på dig, fan vad du är bäst!

Jag älskar dig mest av allt…. Hoppas att jag aldrig blir av med dig! Du vet vem du är Erik…Anoff shit vad jag älskar dig Erik Anoff! <3

Ja jag vet jag är egen kär och narcissist av mig men jag gillar det  :]
Men behövde verkligen en liten egobooost nu mitt i denna kylan!



 

Ajm nått the sajme agien…. Shitt asså har nyss haft dans klass gick bra faktis the time just rusade för bi lixom! Well well, jag är i alla fall hungrig så tänker inte blogga mycket nu så synd för er!

P.s okej då det finns fler som jag bryr mig om än bara mig själv,
Men alla vet hur mkt jag tycker om min flickvän och hur underbar hon är osv osv, nämner det inte så ofta men hon är faktis underbar!

Ikväll ska jag plugga har prov imorgon why why why me…. Så Peace suckers!

Peace love from


Kommentarer
Postat av: Natta

Tack älskling jag tar det fina komentarerna även om du älskar dig själv lite mer haha;P. Puss pårä<3

2009-09-21 @ 21:25:38
URL: http://nsundgren.blogg.se/
Postat av: Antonia

Haha asså Erik, det värsta är att jag visste att det skulle stå något om dig själv innan jag kommit till ditt namn! HAHA! Du är för skön! :D

2009-09-22 @ 11:13:06
URL: http://anty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0