21.9 (beta)

Yo Yo YO blir väll att slänga iväg ett snabbt inlägg innan jag ska hålla klass idag, har vart stressad som en riktigt j#”¤% idag och irriterad inte roligt! Men ska hålla i en hiphop klass idag får se hur det går har riktigt ont i foten fortfarande jag som trodde skiten skulle gå över bläää, Well Well,

Jag måste bara fråga vad som händer med fryshusets skol mat :O riktigt chock där asså det känns som om det bara blir sämre och sämre mat för var dag som går ! i början var maten ljuvligt good (no homo) men i alla fall nu smakar den för jävlig!

Hmm  lets see om jag har något som jag vill ta upp innan träningen… *thinking thinking thinking*

Okej got it ! Blir ni inte sura på folk som sitter och bara strirrar in i själen på er när ni åker tunnelbana ? deaamn blev riktigt irriterad idag kom en ”dam” och satte sig rakt framför mig nu på väg hem från skolan och bara kollade på mig verkligen stirrade det gjorde mig riktigt obekväm så ah jag försökte bara se cool ut men det gick inte så jag vred mig åt alla håll och försökte kolla bort men det gick som det gick, :S aja det var riktigt jobbigt den där !  Well Well ska gå nu söka upp lite gamla skivor som jag kan ta med mig idag vill just bring back som old *minnen på engelska kan inte stava till det så jag försöker inte ens*  hahah

Kärlek till er alla 36 st som läste min blogg igår käärlek till er!  och kärlek till Jannike som kommenterade !

P.s im so into that true blood shit... riktigt jobbigt! HAHAHA juste juste läste en grej om att tjejer är beroende av facebook eller något på Metro idag! kan skriva senare om det idag ifall jag orkar :P  

Peace love och underständing from


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0